We begonnen met het bedenken van de groepjes. Dit was voor ons niet moeilijk, want wij vier zitten vaak samen in de les en hebben een goede samenwerking. De volgende stap was een planning maken. In het begin hadden we geen duidelijke planning, maar wel een idee. We begonnen al snel aan de website en informatie te zoeken. We vonden het nog best lastige om de goede informatie te vinden, omdat we niet wisten wat wel en niet betrouwbaar was. Op sommige websites stond andere informatie dan op de website daarvoor.

In Wildlands ging de samenwerking alweer erg goed. We hadden in het begin de groep opgesplitst, om onze werksnelheid te vergroten. Kiki en Hannah gingen samen één specifieke prairiehond observeren. Kiki zei om de 5 seconden wat het dier deed en Hannah schreef het op. Dat ging ook zo bij Senja en Lois. Zo waren we heel snel klaar en konden we daarna naar andere leuke dieren kijken.

Daarna ging het oppakken van de website wat moeizaam. We wisten niet precies wat de bedoeling was en we waren er al een tijdje niet mee bezig geweest. Toen we uiteindelijk wisten wat de bedoeling was, ging het erg soepel. We kregen de website op tijd af.